9 sep. 2006

Beautiful day without you



Igår var konstigt. Jag hamnade i något sorts mellanläge där jag hela tiden pendlade mellan tristesse och total lycka. Ena sekunden drog jag iväg och dansade som en jävla idiot men helt plötsligt satt jag bara och stirrade. Varenda gång jag går på nacht eller spy bar överhuvudtaget så kommer jag alltid på mig själv med att bara sitta och iakta olika personer. Det är en så jävla konstig stämning där egentligen. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Det ägde iallafall att jag träffade min chef där. Alltså han var wierd, han såg hämtad direkt ur någon 80-talsfilm om överklassmänniskor som seglar jävligt mycket. Hahah

Bilderna ifrån förra helgen, som var marvelous!



1 kommentar:

Anonym sa...

"marvelous"? du är typ nya rar, FAB! Aja skönt att lägga lite hårt statistik jobb bakom sej. We like totally rock