29 sep. 2006

I fucked my american cunt

Här är bilden som summerar Berlinresan bäst.
Så här var det liksom. Det vi gjorde för det mesta var ju att ligga i Henriks säng och dricka vitt, skabbigt, billigt vin. Dessutom så klippte jag kalle vilket resulerade i en jag-är-nio-år-och-går-på-en-brittisk-internatskola-för-pojkar-frisyr som blev väldigt lyckad. Det blev en jävla massa kort också, och klubbande som höll på så länge att vi förlorade tidsuppfattningen(på riktigt). Den delen var nog bäst med hela resan, sista dagen/natten då jag tvingade upp de stackars pojkarna och sedan inte lät dem sova förns jag satt mig på planet morgonen därpå. Det ägde. Att bråka om Helt hysteriskt ägde också.
Saknar helt klart det hela som blev alldeles för kort nu senast.
Dags att boka biljetter till nästa omgång?


Idag pratade jag med Richard också(ännu en anledning till Berlinlängtan). Hans tvättmaskin hade gått sönder , alltså vart jag tvungen att underhålla honom i de 20 minuterna som han väntade på sin tvätt på laundromaten. Men i vilket fall så kom vi fram till att jag aldrig sett någon prostituerad IRL, vilket han tyckte var extremt konstigt och tillslut lovade han mig att han skulle ta med mig på prostitution-safari nästa gång jag jag kom till Berlin. Looking forward to it.

Sen flashade han med sitt life-of-a-model-liv som han egentligen hatar(ok). Han hade tydligen blivit nedflugen(!!) till Milano för att gå Burberry Prorsum visningen... Ehhhh.. Fått 10000sek för en dags jobb, ätit frukost med några amerikanska modeller som han tydligen haft någon sorts beef med för att sedan träffa Christopher Bailey som Richard tydligen avgudat och kallat "världens snällaste människa". I say no more. (avund!?)

Sist men inte mins så måste jag bara rekomendera världens roligaste blogg seriöst kolla in den:
I BLEW THE BROWN BUNNY

Inga kommentarer: