12 nov. 2006

Don't look back

Okej idag kommer min tv-serie special eftersom jag inte gjort annat än suttit framför datan hela helgen(/skolveckan) och streamat en massa TV.
Så jag bara säger tanka/streama först och främst serien Heroes. Det finns redan sju avsnitt som gått på tv i Amerikat. Man blir verkligen jätte hooked på den här serien och i Amerikat är den sjukt populär. Plus, there's some eye candy... FO'SHO'

Tips nummer två är Wonder Showzen ...eeeh alltså kolla bara på bilderna. Det är ett helt wierd program som egentligen inte handlar om någonting. Jag skulle vilja beskriva det som ett barnprogram gone nutzz helt rätt och slätt.
Klicka HÄR för ett avsnitt..
Well jag orkar inte skriva mer så det blev bara två tips............ Back to the telly, c ya kidz, bye, bye, bye, bye, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå, hejdå!!

Inga kommentarer: