14 sep. 2007

feeling of gaze

august, jag hoppas du fått ditt brev!

fan den stora överaskningen skulle ju avslöjas här nu men min kamera är fan utlånad, l8r

jag är typ full, sedan igår.. ingen skola idag.

eh jag smsade lite vilt igår. brukar inte vara min grej att fylle smsa men.. aa
det var kul igår men jag blev så jävla full, ringde min date några gånger.. illa

men iaf så har vi d8at igen. och jag har fått lite klarhet i hela öppetförhållande-grejen och det var inte alls som jag misstänkt, utan mycket bättre, genomtänkt. berättar senare när jag är nykter.
d8en var iaf galet bra. galet mycket spänning.
han är bra. jag hatade ju honom i lördags men nu..

nu ska jag hämta ymer på flygplatsen.
mer info kommer.

taktaktak
och min itunes spelar de bästa låtarna för mig idag. lycka. haha jag är såååå gay

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.trank.fi/aki/wwwclips/artificial_latvamaki_live_in_my_livingroom_01.mp3