13 sep. 2010

Encore

Här sitter jag i mitt hotellrum till rum och lyssnar på Stromae, älskar Alors On Danse, haha. Det är en jävligt slapp dag idag, inget plugg, inga måsten. Trotts detta har jag fått en del gjort:

  • Jag har rösta. Det blev F! efter många långa funderingar. Det skulle vara så mäktigt att vara första landet i världen med ett feministiskt parti i riksdagen och jag beundrar Gudrun, hon är så jävla skarp. Hejja Gudrun!!
  • Jag har konsumerat.. En yogamatta(ska berätta mer om yogan snart), matvaror och en luftmadrass(till mina vänner).
  • Imorse kl 9.00 gick jag upp och tvättade allt jag äger.
  • Dessutom kollade jag senaste avsnittet av Mad Men, det var så bra. Och till alla er som inte trodde mig(LYDIA); HA! Don visst skärpa till sig själv och sin sunkiga kvinnosyn(något..
Well, jag MÅSTE verkligen berätta om yogan snart!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: