31 aug. 2007

Rockafeller Skank



en stulen(hej mahlin) bild från hej då sofia grejjen

lyssnar på en jävlig drum'n'base-ig taki mash up med eminem och fatboyslim.. wierd vah. hostel musik asså!

regnigt väder idag och ingen vill gå ut och kriga med mig ikväll. får väl bli banjo-spelande-amerikanen igen.. näh
lite sugigt. men wtf.

jahaja efter en jäkla massa café häng, med mig själv, så har jag näästan läst ut illusionisten som jag började läsa i juli. på tiden alltså. sen for jag som en kotte till lägenhets visning #2. den lägenheten var ungefär motsattsen till lägenheten igår, dvs sjukt fräsch, central men liite dyrare. MEN ägarinnan ville att jag skulle köpa hennes möbler och kylskåp m.m för 2700 euro... hellst inte va. men hon skulle överväga att skita i det och sälja det när vi eventuellt bott klart där. väntar allså på mail. trevlig tjej iaf.

har fortfarande inte hittat eller letat efter kameran. ni får väntish

imorgon djar daniel(new rawe amerikanen)(hehe) på KIM, kanske blir soft. eller s går jag till panorama/berghain med rich. får se.

gå och lägga sig rekord idag då 21.45. en fredag!
what a blast!!

ciao gullesnuttgutt

Inga kommentarer: