1 sep. 2007

frankfurter allee 39

Så nu har jag flyttat in!!

så jävla skönt, best ever. den enda som jag vet att jag kommer bo med är susie(?).. fedt göllig tjej, skönt oblyg, eller snarare, sen igår hade jag lite cravings efter socialt umgänge. perfa..
jag har hustlat fram liiiiite info om den andre svensken som kommer anlända om någon timme.. han heter tydligen Mikel/Michael och är fotograf.. jaha. hoppas han är skön

ikväll ska jag keka middag med mina roomies.hehe. för att sedan slira runt på stan och fyllna till. gött
rummet jag bor i är stoort, och krimskramsigt som fan, bruden som egentligen bor här pluggar filosofi och har alltså hur många böcker om filosofi som helst. bara om kant har hon minst 8st (tjocka)böcker. crayzeee
lägenhetsjakten går sjukt trögt.
min lila kamera är försvunnen. har någon sett den?
jag har köpt ett par softa skor.

lite bilder på rummet som jag bor i:




lite bilder från portugal-trippen i somras:







hejrå

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
SAJMON sa...

ehh jag råkade ta bort kommentaren, sawee. handlade om allvarliga stavfel. ah ojoj. men du kanske inte visste att det faktiskt stavas Potugal, eller?
men för din skull kaan jag väl ändra!