8 sep. 2007

washing up

yeah, mer än en vecka har gått och det känns so jag varit här hur länge som hellst. på ett bra sätt!

det har bildats ett häng här, lite svenskar och våra random vänner.. extremt trevligt

igår var det panorama, vilket var lite sådär, det var bara panorama som var öppet och ja det drog ju ner hela grejen lite.. men helt klart soft. det var ett pre-party hemma här innan som var hur bra som hellst, det skulle nog varit en bättre kväll om vi stannat hemma och festat.

jaha, jag var ju på en date också.. hm, den var jävligt bra, eller han var jävligt bra. får se vad som händer.. ska träffa honom ikväll. jävligt spännande, har ingen aning om vad grejen är mellan oss. kanske, förhopningsvis får jag någon rätsida på det ikväll.

jag ska till picknick ikväll. har aldrig varit där men det ska tydligen vara som rio fast inte liika bra, men bra. och jag ska kanske till, 103an, pulp mansion och random svartfest(?).
nu blir det förfekke!!!

l8r!

Inga kommentarer: