5 sep. 2007

beavis und buttead

kampen fortgår!

jag har precis upptäck att jag fått en egen karaktär i august hatade/älskade serie! kul och sådär men jag blev ju fashion-häxan.. kom igeeen! hahah nä men assoft

school's up as usual. den är skön.. en blandning av temperamentsfulla spanjacker och andra schweeta typer.

hmm var på helmut newton, larry clark utställningen idag.. larry clark är ju ett geni. inte så mångsidig men. helmut newton är galet bra på ett sjukt/absurt sätt.jag hade bara sett hans mode-stuff innan.. de andra bilderna är helt klart bättre fast sjukare.

träffade richard idag, som jag misstänkte så har han en tjej nu. hm. hela våran rellation förbättras ju av det, och vi kan faktiskt prata med varandra nu. men av någon anledning slogs jag av en plöttslig ångest och ältade en massa saker i hanske en timme.
ska inte utveckla det här.

jag tittade på världens bästa lägenhet. en fin ljus, smakligt möblerad 2-rummare. 400euro inklusie el, vatten, internet, telefon. hur bra som hellts plus att ägarinnan var soft. MEEN den ligger i schöneberg. nära till min skola och ett fint område. men långt ifrån allt liv; klubbar, häng och de bästa, skönaste delarna av berlin. a jag vet inte, ska kolla in lite stuff imorgon med.
jävla whine alltså.

japp var ju ute med mina class m8s igår:
sista bilden är på min roomie sabrina





btw.. brev är på G

Inga kommentarer: