9 okt. 2007

The Bunker

igår var en av världens skönast dagar på länge!
jag och cajsa har fått en etta som vi ska dela på.. väldigt trevlig lägenhet precis vid schleschischers tor. vi hyr den av en kille i the puppet mastahz. känns ju rätt så koolio!

så imorgon flyttar vi in och imorgon kommer erik hit!
för att fira det hela så gick jag och cajsa till barbie deinhoffs, drack vitchoklad och jag klippte mig för 10 euro hos en assoft bög!

(jag ser ut som en artsy-intellektuell-berlin-flata. känns helt rätt)

ikväll blir det antagligen middag hos crazy frog och jag ska firaaaaaa!
livet är gott!
nu är det bara ett jobb jag borde fixa vah.

men berlin är skönt, hösten ha intagit staden och det blåser lite kyligare men verkligare bara LITE kyligare. treptower park är vackrast någonsin och jag känner mig mer hemma än någonsin. måste bara skärpa till min skolgång!

by by




(frippan)

1 kommentar:

Anonym sa...

eyes lit
i pawn short breaths
a fawn's dark eye lids
dada dada die
but life's breast
like a sun against my head