8 okt. 2007

they said I would never remember!!!!!!!!!!

hostade precis up två gröna schlemmbollar på min data :(
är lite förkyld vah!
tror att imounförsvaret inte är vad det en gång brukade vara, måste jobba på det!

så ännu en vecka har påbörjats, hummöret är på topp trotts att jag verkligen är helt hemlös!
nu bor jag i mitt gamla kollektiv men imorgon måste jag draaaa. så min plan är att jag och cajsa ska crasha hos random italiensk konstnär.. heheh en jävligt skum typ faktiskt, fast helt ofarlig. ahha. så ingen behöver känna sig orolig. än.

helgen var sjukt bra, jag har inte varit på såhär strålande bra hummör på flera månader. inte för att jag har varit nere men jag var sjuuukt glad. ingen alkohol inblandad.

i fredags fikade jag med welfe han ser ut som crazy frog, gör plastiga nu raveiga smycken och fotar fester a la cobrasnake. otippat nog är han nog den person som jag tyckt om mest på jävligt länge. vi kommer bli bäztihsahr, lovar!
så vi har haft asskojj hela helgen.

sen gick jag och cajsa och hängde jag på en f-hain krog där alla f -hain trash och punkare hänger, jag och cajsa körde "le och skratta"- istället för att svara på tyska-grejen hela kvällen och det var soft. sen drog vi till en lesbisk hiphop klubb som var i en gamal läkarklinik, jävligt koolt. på vägen hem disskuterade vi hur vi skulle klara att vara vakna i skolan och kom fram till att vi kanske skulle börja knaraka, precis som många gör på universitetet. sen kände vi oss jävligt dumma och garvade i en halvtimme åt faktumet att vi går 3 timmar i skolan varje dag och att the uni-students sitter 24/7 och sträckläser 8 feta Kannt böcker... jappp

Wood Wood fest på världens sunkhak i mitte. lösenordet i dörren skulle ha varit Hello Africa. tyvärr så behövde man inte använda lösenordet :(
vi drack tequila och blev småpackade. jag och ymer hånglade under en palm, drack insmugglad rum&coke och tittade på alla killar med wood wood kepsar. efter ett tag kom cajsa och welfe. lina vart jäkligt tankad, ymer+2bögar bestämde sig för att gå hem (ehe) och resten gick till picknick..
picknick var koolt, rodeo fixade lista och den här gången var det sjukt kul på picknick.. mitt dryga pretto ragg var där och jag ägde honom som FAHAN, sjukt bra. jag festade runt med welfe, anna, cajsa, andreas och lina som brassade sarrong. fint.
rodeo chefen stog och flippade i ngt hörn.. jäkla skandal haha field trip till berlin för att sedan svensk-i-berlin-knarka och vara ute 72h i sträck. däcka i sofforna på bar 25 och förlora sin bästa vän mössan :(...

bar 25 på söndagskvällen, godis och blinkande glajjor!! för mycket nykterhet och för få dugz.. så det blev en kort kväll som slutade hemma hos mig(typ) med chicken soup på konserv och skvaller. all a girl needs!

i'm gossip girl. you know you love me. see you soon!

Inga kommentarer: