17 sep. 2010

En hemmafrus bekännelser..

Om min Yoga. Jag är ju helt nyfräls och det finns flera anledningar till det. En av dem är att jag aldrig känt mig så avslappnad och koncentrerad, vilket är så häftigt. MEN en annan väldigt bidragande är lärarna:

Alltså första gången jag var där så trodde jag jag att jag blivit indragen i en tantsnusk-novell för att det var så klyschigt: Vi kommer liksom dit till en assunkig lokal, börjar dra på oss träningskläderna och in glider två solbrända, blonda, jävligt slimmade/supervältränade killar i 25års åldern.. Det är två lärare som turas om att leda klassen och att går runt och korrigera oss.. I TIGHTS och slappt linne!
Ehh nervösskrattet låg och smög i halsen hela tiden för såklart hamnar jag längst fram mitt emot han som leder.. Well, inte nog med detta så 15 min i detta asjobbiga, hårda pass så drar ledaren av sig sitt linne och flashar sin blanka, svettiga bringa i någon ståtlig ställning.. Jag som precis hade hittat min koncentration. Samtidigt tassar den andra instruktören omkring och rättar oss typ genom att mjukt, mjukt, mjukt ligga över ens rygg, hm. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Någon måste komma hit och försäkra mig om jag inte har förvandlats till en lovesick hemmafru!

Over and out.. Detta var ett utdrag ur ett mail skickat till Camilla.

Inga kommentarer: