20 sep. 2010

OH NO, what have we done?!



Fast framförallt Sverigedemokraternas intåg i riksdag, kommuner och landsting gör mig så jävla arg. HUR KUNDE NI RÖSTA PÅ DEM?!

Det är som den där gången på dagis när jag inte vågade säga ifrån och ångrade mig flera år i efterhand. Jag brydde mig helt enkelt inte, nonchalerade risken och kommer nu gräma mig i MINST fyra år. Tänk på det här. Jag ska i alla fall försöka bättra mig. Skita i att skämta om Sveriges trötta populistiska politik och istället försöka förändra något..

Glöm heller inte att var tionde svensk har röstat på SD alltså känner troligen alla vi minst en av dessa. Vilka är det? Ta reda på det, prata med dem. För det är nog det vi behöver göra, ta debatten istället för att, som media gjort, stänga dem ute. Snälla hjälp till!

Någon som har några förslag på var vi kan börja?

Inga kommentarer: