25 sep. 2010

Fright Night



Ariel Pink's Haunted Graffiti är så jävla braaaaaaaaaaaaaaaaa. Jag har fantiserat om ett band som detta i några år nu och de har liksom alltid funnits där, mitt under näsan på mig. De har liksom mejslat ur det bästa ur alla band jag gillar. Skönt flummiga och knarkigt proggiga fast ändå inte. Undrar om de är snygga också?
Fast nu för tiden undviker jag allt som oftast bilder eller spelningar av och med band jag gillar på skiva. De är alltid antingen; a) Fula, b)Fulla, eller c) jävligt kassa live. Så NO THANKS!

Och så..
Lite nytt om mig(eftersom det här är MIN blogg):
  • Min födelsedag kommer firas med en weekend i Berlin
  • Jag är i STHLM för att hänga på hårmässan den 8e oktober
  • Jag åker till London den 27e oktober
  • Inatt avslutade jag sjätte säsongen av Entourage
  • Jag har blivit hälsosam, d.v.s jag dansar, yogar och pilatar mig en gång i veckan ^^

Inga kommentarer: