3 sep. 2007

free of distortion

okej första dagen i skolan 8.30 -osoft tid. det än osoftare är att det inte ens var nödvändigt att komma hit sa sjukt tidigt.. Jag blev dirigerad till "datalabbet" för att vanta pa en rundtur i skolan. ahh well, windows 2000 det kunde ju inte vara bättre.

fekke i lödags iaf..sweeet

igar(söndag) gick jag pa tva lägenhetsvisningar(tjatigt, japp)..
rättså osoft. inget lovande så inget mer om det nu.
men pa tuben mellan visningarna sa satt jag och blastade mutzack pa min ahjpod. soft. mittemot mig satt tva galet kralliga bögar á la berghain-typen fast lite läskigare och aningen nazi-ishi. Den ena killen stirrade oroväckande mycket på mig och tillslut böjde han sig fran för att säga ngt. Jag = lite skrajj.

Han började iaf presentera sig och sin kille och prata om hur bra det var att jag lyssnade på techno(?), bla, bla, bla, lycka till med tyskan, vart kommer du ifrån osv..
otippat skön grej efter en halv-taskig dag, rekomenderas.

en annan soft grej på tunnelbanan var ju killen som drog upp en påse med ett konstigt, oidentifierbart vitt pulver i..hmm. och ett litet rör som han snortade upp lite magic stuff med.

juste den svenska killen som flyttade in här visade sig vara en rättså skön umeå-krustyy, lite sådär slackig.

och någon i lägenheten bredvid spelar piano heela tiden.. spelar dessutom jävligt dåligt.

hare fint nu va!

ps. jag ska på d8 på torsdahh
ps. ska ut med en serb och en cajsa-lisa ikväll
ps. älskar den här reklamen

1 kommentar:

Anonym sa...

NIIIICEEE!!!!! GLÖM INTE ATT SKICKA BREV!

har precis uppdaterat min blogg, lite nya händelser med karin å john... check it out. pussss